روش تبدیل مرغ به ... !

ابتدا یک مرغ را به صورت قانونی می گیریم...














و با رعایت حقوق مرغی به مکانی مناسب منتقل کرده ...













به او فرصت تفکر می دهیم ...





























سپس او از ما خواهد خواست تا نتیجه تفکراتش را با سایر مرغ ها در میان بگذارد!

عکس روز

فیلم چهلم سهراب اعرابی

فیلم چهلم سهراب اعرابی
http://www.youtube.com/watch?v=Y3LNO6BHDcU&eurl

خبرهایی از اوین- بر خلاف شایعه‌پراکنی‌های پرس تی وی کیان تاجبخش آزاد نشده است!

شنبه گذشته ۱۵ آگوست ۲۰۰۹ تلويزيون دولتی ايران پرس تی وی اعلام کرد که کيان با قيد وثيقه آزاد شده ولی اجازه خروج از کشور را ندارد. اين خبر در رابطه با مطالبه هيلاری کلينتون وزير کشور ايالات متحده امريکا مبنی بر آزادی فوری کيان و ديگر شهروندان آمريکايی بود که در حال حاضر در زندان‌های ايران بسر مي‌برند.




گویانیوز نوشت: اين گزارش خبرگزاری دولتی ايران نادرست است. کيان هنوزبدون دسترسی به وکيل در زندان بسر ميبرد. خانواده و دوستان کيان هنوز از اتهاماتی که بر وی وارد شده و طول مدتی که مقامات ايران قصد نگهداشتن او در زندان را دارند اطلاعی ندارند.


شنبه گذشته کلينتون تاکيد کرد که "فعاليتهای حرفه ای کيان در جهت ايجاد تفاهم بين ايران و امريکا بوده. دولت ايران بايد کيان تاجبخش را فورا آزاد کند و به وی اجازه خروج از ايران دهد تا او بتواند به فعاليتهای دانشگاهی خود ادامه دهد". وزارت امور خارجهء امريکا تا کنون بارها آزادی کيان را مطالبه کرده است. آخرين بار اين مطالبه در برنامه مطبوعلتی روز ۱۷ آگست اعلام شد.

شعار مرگ بر دیکتاتور همزمان با پخش سخنرانی رئیس دولت کودتا از تلویزیون

فعالین حقوق بشر و دموکراسی گزارش داده‌اند، مردم تهران همزمان با آغاز سخنرانی احمدی‌نژاد به صورت گسترده‌ای دست به اعتراض زده‌اند و هنگام پخش سخنرانی او از تلویزیون از تمامی نقاط شهر تهران صدای بانگ الله‌اکبر و شعار مرگ بر دیکتاتور شنیده می‌شد.



برپایه این گزارش که در سایت اخبار روز منتشر شده است مردم تهران حوالی ساعت نه و نیم شب همزمان با شروع سخنرانی احمدی‌نژاد از تلویزیون دولتی به صورت گسترده بر بام منازل و در کوچه‌ها و خیابا‌ن‌های فرعی اعتراض خود را با بانگ الله‌اکبر و مرگ بر دیکتاتور اعلام کردند و ادامه دادند. در بعضی از خیابانها جوانان موتور سوار و خودروهای شخصی مردم با بوق زدن متمد با اعتراضات همراهی می‌کردند.

فریادهای اعتراضات از تمامی مناطق تهران شنیده می‌شد. از جمله در تهران پارس، آزادی،‌ ستارخان، ‌توحید، ‌بلوار کشاورز،‌ ونک،‌ فاطمی، ‌میرداماد،‌ سیدخندان،‌ ولنجک،‌ خیابان قزوین، ‌آذری، ‌یافت آباد،‌ منیریه،‌ خیام، ‌پونک، تجریش، ‌الهیه، ‌فرمانیه، فاطمی، جمهوری، فیاض بخش و نارمک.
همچنین گزارش‌هایی از شهرهای مختلف ایران رسیده است که همزمان با آغاز سخنرانی رئیس دولت کودتا، مردم به سر دادن شعار اقدام کرده‌اند. در این گزارش گفته شده است از جمله در اصفهان، شیراز، اهواز، آبادان، کرمانشاه و قزوین مردم به شعار دادن اقدام کرده‌اند.
در تهران نیروهای سرکوب‌گر سوار بر موتور در میادین و خیابان های اصلی گشت می زدند. مردم با مشاهده ی آنها بر شدت اعتراضات خود می‌افزودند و بانگ الله اکبر و شعار مرگ بر دیکتاتور می‌گفتند و آنها را هو می کردند.

تظاهرات اعتراضی ساکنان آپادانا همزمان با پخش سخنرانی رئیس دولت کودتا

همزمان با گفت وگوی زنده احمدی‌نژاد با خبرنگار واحد مرکزی خبر بعد از بخش خبری ساعت ۲۱ شبکه اول سيمای جمهوری اسلامی درباره اعضای کابينه دولت دهم و معرفی آنان و سوابق شان توسط محمود احمدی نژاد مردم شهرک آپادانا بار ديگر دست به تظاهرات اعتراضی زدند.




به گزارش گویانیوز، پنج شنبه شب ده‌ها تن از ساکنين شهرک آپادانا در اقدامی خودجوش در محوطه شهرک آپادانا جمع شده و با سر دادن شعار نسبت به انتخاب محمود احمدی نژاد به عنوان رئيس جمهور دهم اعتراض کردند. از جمله شعارهايی که سر داده شد، می توان به: "مرگ بر ديکتاتور"، "مرگ بر احمدی" ، "آزادی انديشه از پنجره نميشه" و "درد ما درد شماست، مردم به ما ملحق شويد" اشاره کرد. تظاهر کنندگان همچنين با فرياد الله‌اکبر و خواندن سرود "يار دبستانی" تا نيمه شب در بين بلوک‌های مسکونی شهرک حضور داشتند.


در دو ماه گذشته و بعد از انتخابات ۲۲ خرداد ساکنان شهرک آپادانا در اکثر شبها با برپايی تظاهرات نسبت به تقلبات گسترده در انتخابات دهم رياست جمهوری اعتراض خود را اعلام کردند.

خانواده سهراب اعرابی يکی از کشته شدگان اعتراضات اخير و ساکن شهرک آپادانا صبح روز پنج شنبه بيست و نهم مرداد ماه مراسم چهلم سهراب اعرابی را در بهشت زهرا برگزار کردند.

آنچه دیروز بر خانواده صادق نوروزی پشت در بسته اوین گذشت

آنچه می‌خوانید نامه فرزند صادق نوروزی است به پدر دربندش که دیشب و امشب علی‌رغم وعده‌های داده شده آزادش نکردند. متن کامل این نامه که در اختیار موج سبز آزادی قرار گرفته را در زیر می‌خوانید:




سلام پدر عزیزتر از جانم

دلم برای تو یک ذره شده است کسانی که تو را گرفته‌اند خیلی ما را اذیت می‌کنند سه هفته بود که هیچ تماسی نگرفته بودی تا این که به صورت کاملاً غیر منتظره از ما خواستند تا بیاییم کار های مربوط به آزادی تو مانند گذاشتن وثیقه را انجام دهیم ما هم این کار ها را کردیم و قاضی حکم آزادی تو را داد و به ما گفتند ساعت شش بعد از ظهر تا یازده شب آزاد می شود ما هم از شش بعد از ظهر جلوی زندان بودیم تا سه نیمه شب و در جلوی زندان اوین به تابلوی بزرگی که روی آن نوشته شده بود بازداشتگاه اوین خیره بودیم در آن مدت مادرانی را دیدیم که فرزندانشان را در آغوش می گرفتند و چشم هایی را که پر از اشک می شد من هم با خودم گفتم اگر تو آمدی می دوم و درآغوشت می گیرم اما... به هر حال آن شب حالمون حسابی گرفته شد خانواده جلایی پور هم جلوی زندان بودند ولی از محمدرضا جلایی پور هم خبری نشد.

فردای آن شب تلخ یک باره دیگر به زندان اوین رفتیم و از پنجره کوچک در سفید زندان اوین به ما این جمله را گفتند صادق نوروزی صد درصد آزاد می شود و این باعث شد که ما مصمم تر از قبل تا ساعت یازده منتظر تو باشیم اما باز هم نشد .

بابا ، مامان روحیه خوبی دارد و حالش هم خوبه من هم خوبم ولی اندکی آشفته ام ولی نگران ما نباش درسته که ما دو نفر بیشتر نیستیم ولی هر وقت من روحیه می خواهم مامان به من روحیه می دهد و گاهی اوقات برعکس این هم رخ می دهد .

ما می دانیم که تو از سخت هم سخت تری و به کسانی که تورا گرفته اند حرفی نمی زنی و می خواهم بگویم حرفی هم نزن چون که حال ما خوب است و توهم که همیشه می گفتی به زندان عادت داری پس اتفاق خاصی نیفتاده است ولی قبول کن برای من سخت است در سن چهارده سالگی یکی از بهترین و پاک ترین افرادی که می شناسم را در زندان ببینم ، یا این که در سن چهارده سالگی ده ها بار مسیر بین دادسرا تا زندان اوین یا برعکس را بروم سخت است اما من انجام می دهم و بدان که من حاضرم این کار را صد ها بار انجام دهم تا تو را ببینم و در آخر بدان که نه تنها ما بلکه تمام مردم ایران به تو افتخار می کنند درست است که من آشفته هستم اما یک چیز مرا آرام می کند و آن این است که خدا با ماست به امید دیدار مجدد .

وزیر دفاع پیشنهادی دولت کودتا تحت تعقیب پلیس اینترپل

سرتیپ پاسدار احمدی وحیدی که از محمود احمدی نژاد رئیس دولت کودتا به عنوان وزیر پیشنهادی دفاع به مجلس هشتم معرفی شده، در فهرست افراد تحت تعقیب پلیس بین الملل(اینترپل) قرار دارد و برای دستگیری او اخطار قرمز صادر شده است.




به گزارش «جرس»، مجمع عمومی پلیس بین الملل (اینترپل) در 17 آبان 86 ( 17 نوامبر سال 2007) با اکثریت آرا با صدور حکم جلب بین المللی برای 5 مقام جمهوری اسلامی از جمله علی فلاحیان وزیر اطلاعات، محسن رضایی فرمانده کل سپاه و احمدی وحیدی فرمانده سپاه قدس(شاخه بین اللمی سپاه) به اتهام دست داشتن در بمبگذاری مرکز یهودیان در آرژانتین صادر کرد.بمبگذاری که در 27 تیر 73 در مرکز یهودیان بوینس آیرس 85 نفر کشته وبیش از 200 مجروح برجا گذاشت.

در حکم جلب بین المللی پلیس اینترپل از 186 کشور عضو اینترپل خواسته شده تا به محض ورود این افراد آن ها را بازداشت کرده و به آرژانتین که درخواست بازداشت آنان را کرده، تحویل دهند.

از 146 کشور حاضر در اجلاس سال 2007 پلیس اینترپل، 78 کشور بر علیه جمهوری اسلامی،14 کشور به نفع، و 26 کشور نیز رای ممتنع دادند.

شورای امنیت سازمان ملل نیز در فروردین 86 طی قطعنماه 1747 احمد وحید را در کنار 27 مقام دیگر جمهوری اسلامی به دلیل دخالت در پروژه های موشکی جمهوری اسلامی در فهرست کسانی قرار داد که کشورهای عضو سازمان ملل موظف به توقیف اموال و دارایی های آن ها شدند و موظف شدند در صورت ورود این افراد به هر کشوری آن ها و ارتباطات شان را تحت نظر بگیرند.

احمد وحیدی در سال های گذشته سمت هایی چون فرمانده اطلاعات سپاه پاسداران،فرمانده سپاه قدس)بخش بین المللی سپاه پاسداران) و در سال های اخیر رياست کميسيون سياسي، دفاعي و امنيتي مجمع تشخيص مصلحت نظام و مسئوليت معاونت طرح و برنامه وزارت دفاع است.

او در دوران وزارت علی شمخاني معاونت طرح و برنامه وزارت دفاع، و در دولت نهم با حکم احمدی نژاد نماینده نیروهای مسلح در جلسات تدوین برنامه پنجم و قائم مقام محمد نجاز در وزارت دفاع بوده است.