همسر تاجرنیا پس از 4 ساعت بازداشت آزاد شد

شبکه جنبش راه سبز (جرس): زهرا میر یونسی همسر علی تاجرنیا که امروز در جریان اعتراض به برگزاری دادگاه همسرش دستگیر شده بود آزاد شد.

علی تاجرنیا نماینده مجلس ششم و عضو حزب مشارکت است که در جریان حوادث پس از انتخابات دستگیر شده بود، امروز در جلسه دوم دادگاهی که آن را نمایشی خوانده اند حاضر بود.

میریونسی ساعتی پس از آزادی در گفتگو به خبرنگار "جرس" گفت: صبح به همراه برادر و خواهر علی تاجرنیا به دادگاه رفتیم ولی توسط نیروی انتظامی دستگیر شدیم.

او با توضیح اینکه حدود 4 ساعت در بازداشت بوده است گفت: مهمترین سوال آنها این بود که ما از کجا خبر داشته ایم که علی تاجرنیا امروز در میان حاضرین در جلسه دادگاه است، و ما پاسخ دادیم که تنها حدس زدیم ولی آنها ما را به دروغ گویی متهم کردند.

این درحالی است که شعبه 15 دادگاه انقلاب اعلام کرده بود این دادگاه علنی است ولی نه تنها خانواده های حاضران در دادگاه را نیز به دادگاه راه ندادند، بلکه خانواده یکی از بازداشت شدگان را نیز دستگیر کردند.

میر یونسی تاکید کرد که هر سه ما با قرار کفالت آزاد شدیم و از ما تعهد گرفتند که در هیچ تجمعی شرکت نکنیم.

میریونسی گفت هنگام بردن علی تاجرنیا از ماشین به داخل ساختمان برای سی ثانیه علی را دیده و برای او دست تکان دادم و او با لبخندی پاسخ داد.

او که دارای چهار فرزند است، روحیه فرزندانش را خوب توصیف کرد و گفت در تماس قبلی که علی با ما داشت، پسر 13 ساله ام به پدرش گفت: نگران ما نباش، محکم بایست، ما به تو افتخار می کنیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر