خبرهای تازه از اسرای جنبش سبز

شبکه جنبش راه سبز(جرس):روزنامه سرمایه خبر داده که روز دوشنبه خانواده های محمد قوجانی،سمیه توحید لو،کیوان صمیمی،محمدرضا جلایی پور،ژیلا بنی یعقوب،عیسی سحر خیز و مهسا امر آبادی اجازه ملاقات های جداگانه با خانواده هایشان را یافته اند.


هنوز از مصطفی تاج زاده و بهزاد نبوی خبری در دست نیست و به خانواده های آن ها اجازه ملاقات با این اسرای جنبش سبز داده نمی شود،چنانکه به مسعود باستانی و بهمن احمدی امویی دو روزنامه نگار در بند نیز اجازه ملاقات با خانواده های شان را نمی دهند.



صبح دیروز دوشنبه ها که روز ملاقات با زندان اوین است، ده ها خانواده به قسمت ملاقات زندان اوین مراجعه کردند تا بتوانند با عزیزان خود دیدار کنند. برخی از خانواده های زندانیان که با عزیزان خود ملاقات کرده اند، در این باره خبرهایی داده اند. همسر عیسی سحرخیز که دوشنبه با او دیدار کرده، می گوید سحر خیز حدود 20 کیلو وزن کم کرده است، با این حال همسر سحرخیز تاکید کرده که روحیه عیسی سحرخیز بسیار خوب بوده است.




خانواده های محمد قوچانی، سمیه توحیدلو، کیوان صمیمی، محمدرضا جلایی پور، ژیلا بنی یعقوب و مهسا امرآبادی نیز دیروز با عزیزان خود ملاقات داشته اند. مادر شیوا نظرآهاری نیز پس از دو ماه، توانست با دخترش ملاقات کند. مادر و خواهر ژیلا بنی یعقوب که دیروز با او ملاقات کرده اند، پیگیر تامین وثیقه 100 میلیون تومانی او هستند و احتمالاً بنی یعقوب تا روز سه شنبه آزاد خواهد شد.اما همسر وی بهمن احمدی امویی اجازه ملاقات ندارد.همچنین پدر و مادر مهسا امرآبادی نیز موفق به دیدار وی شده اند، اما همسرش مسعود باستانی هنوز در زندان انفرادی است و اجازه ملاقات ندارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر