پزشک قانونی کودتا

اعترافات تکان‌دهنده یک خبرنگار و روزنامه‌نگار زن به نام فرشته قاضی

اینقدر نزدیک شده که می ترسم حرفی بزنم یا تکانی بخورم. می‌گوید: نه تصادف شوخی است نه تجاوز و… دیگر چیزی نمی‌شنوم تمام تلاشم این است از او که لحظه به لحظه نزیک‌تر می‌شود فاصله بگیرم و… نگاه وحشتناک او، همچون نگاه بازجوی من است که در زندان مسائل جنسی را با لذت تمام تعریف می‌کرد و از من می‌خواست بنویسم. نگاهی که به شدت ناامنی را به من منتقل می‌کند و دفعات بعد می‌ترسم تنها به دفتر مرتضوی بروم. هر بار که احضار می‌شوم با وکیلم می‌روم و به او و همسرم نیز با التماس می‌گویم مرا در دفتر مرتضوی تنها نگذارند. در حضور وکیلم به دکتر شیخ آزادی، در پزشکی قانونی زنگ می‌زند و می‌گوید: خانم فرشته قاضی اینجاست و ادعا می‌کند که دماغش در زندان شکسته اما قبلا جراحی زیبایی انجام داده و شکستگی مربوط به همان است و الان می‌فرستم تا تو معاینه ای بکنی اما فقط خودت معاینه کن و گزارش بنویس.
وکیلم به شدت اعتراض می کند و می گوید: شما خود خط دادید که این آقا چه بنویسد!
مرتضوی اما ما را با ماموری می فرستند خیابان اشرفی اصفهانی. دکتر شیخ آزادی بدون اینکه حتی نگاهی به بینی ام بیندازد می گوید مربوط به جراحی زیبایی است و…( که این خود حکایت مفصلی دارد و در فرصتی دیگر خواهم نوشت).

نام اردشیر
نام خانوادگی شیخ آزادی
گروه آموزشی گروه آموزشی پزشکی قانونی

تماس sheikhazadi@tums.ac.ir
تلفاکس: ۵۵۶۱۱۹۷۴ – ۰۲۱
تخصص / PHD پزشکی قانونی (Forensic Medicine)
رتبه استادیار
محل تحصیل دانشگاه علوم پزشکی تهران
علایق پژوهشی ۱٫ Forensic Traumatoloy
2. Forensic Pathology
گرایشات تخصصی Forensic Traumatology
آقای دکتر اردشیر شیخ آزادی در سال ۱۳۴۰ در شهر اندیمشک استان خوزستان متولد شد. ایشان تحصیلات ابتدایی را در دبستان نظامی عروضی در سال ۱۳۴۷آغاز و تحصیلات متوسطه را در سال ۱۳۵۹ در دبیرستان مولوی به پایان برد و در خرداد سال ۱۳۵۹ با رتبه ممتاز موفق به اخذ مدرک دیپلم در رشته علوم تجربی گردید. تحصیلات عالی خود را در بهمن ماه سال ۱۳۶۵در رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران آغاز کرد و در فروردین ماه سال ۱۳۷۳ با درجه دکترای پزشکی عمومی فارغ‌التحصیل شد. وی در مهرماه سال ۱۳۷۳ موفق به ورود به دوره دستیاری تخصصی رشته پزشکی قانونی دانشگاه علوم پزشکی تهران گردید و در تاریخ اول مهر سال ۱۳۷۶ با کسب رتبه نخست بورد سراسری کشور به اخذ درجة تخصصی در رشتة پزشکی قانونی از دانشکدة پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران نایل گردید.
ایشان اکنون به عنوان عضو هیئت علمی و دانشیار گروه پزشکی قانونی در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران مشغول به کار می‌باشند.
سمت ها و محل اشتغال فعلی:
۱- عضو هیات علمی رسمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با مرتبه دانشیار و پایه ۱۲
(دانشکده پزشکی – گروه پزشکی قانونی – با سمت معاونت پژوهشی گروه پزشکی قانونی و عضو هیات ممتحنه ارتقاء دستیاری– تلفاکس: ۶۶۴۰۵۵۸۸ – ۰۲۱)
۲- رییس هیات رسیدگی به تخلفات اداری سازمان پزشکی قانونی کشور
۳- کارشناس معتمد کمیسیونهای پزشکی بنیاد جانبازان انقلاب اسلامی (ماده ۱۵)، سازمان پزشکی قانونی کشور، سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی و دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم پزشکی و امور دارویی دادگستری تهران
۴- عضو هیات تحریریه (شورای دبیری) مجله علمی پزشکی قانونی
۵- عضو کمیته علمی معاینات سازمان پزشکی قانونی کشور
۶- عضو کمیته علمی مرکز تحقیقات اخلاق و حقوق پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
سوابق اجرایی:
۱- خدمت تمام وقت رسمی در سازمان پزشکی قانونی کشور (تهران) با عنوان رییس پزشکی قانونی لردگان ، محل خدمت با ابلاغ داخلی در سالن تشریح پزشکی قانونی تهران از تاریخ ۱/۵/۱۳۷۵ تا ۲۹/۱۲/۱۳۷۵ (استخدام کشوری)
۲- خدمت تمام وقت رسمی در سازمان پزشکی قانونی کشور با عنوان رییس سالن تشریح پزشکی قانونی تهران از ۱/۱/۷۶ تا ۳۱/۶/۷۶ (استخدام کشوری)
۳- خدمت تمام وقت رسمی در سازمان پزشکی قانونی کشور با عنوان رییس سالن تشریح پزشکی قانونی تهران از تاریخ ۱/۷/۷۶ تا ۲۹/۱۲/۷۶ (عضو هیات علمی)
۴- خدمت تمام وقت رسمی در سازمان پزشکی قانونی کشور با عنوان معاون مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران از تاریخ ۱/۱/۷۷ تا ۲۳/۲/۷۷ (عضو هیات علمی)
۵- خدمت تمام وقت رسمی در سازمان پزشکی قانونی کشور با عنوان مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران از تاریخ ۲۳/۲ ۷۷ تا ۱۲/۷/۸۴ (عضو هیات علمی)
۶- خدمت تمام وقت رسمی در سازمان پزشکی قانونی کشور با عنوان مدیر کل آموزش سازمان پزشکی قانونی کشور از تاریخ ۱۲/۷/۸۴ تا ۲۲/۱۲/۸۵ (عضو هیات علمی)
۷- خدمت تمام وقت رسمی در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران با عنوان عضو هیات علمی گروه پزشکی قانونی (از تاریخ ۲۳/۱۲/۱۳۸۵ تاکنون) (عضو هیات علمی)
۸- سابقه خدمت در دو دوره متوالی بعنوان رییس انجمن علمی پزشکان قانونی ایران (از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۵).
۹- سابقه خدمت تحت عنوان سرپرست معاونت اداری مالی سازمان پزشکی قانونی کشور در سال ۱۳۷۸ (با حفظ پست سازمانی رسمی بعنوان مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر