بیاینه جدید سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی : مسئول نهایی و اصلی حوادث کهریزک احمدی نژاد است

ایلنا: سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد: هرگونه اقدامی برای رسیدگی به تخلفات و قانون شکنی‌های دوماهه اخیر در نقض حقوق شهروندان بدون توجه به مسئولیت مسئولان اجرایی اصلی این تخلفات، اقدامی ناتمام و غیر بنیادین است و نمی‌تواند نگرانی‌ها را نسبت به امکان تکرار چنین اتفاقاتی در آینده منتفی سازد.
در بخشی از این بیانیه آمده است: به رغم دستور تعطیل زندان غیر قانونی کهریزک هر روز شاهد اخبار جدیدی در باره این زندان هستیم. ‌امروز که پس از گذشت دو ماه هر روز ابعاد‌ تازه‌تر و جزئیات بیشتری از این زندان هولناک علنی می‌شود، شاهد تلاش گسترده برای منحرف ساختن افکار عمومی از این جنایات و به حاشیه بردن موضوع زندان کهریزک هستیم.
امضاء کنندگان این بیانیه تاکید کرده‌اند‌: جنجال آفرینی‌های تبلیغاتی و فرار به جلو عوامل دست دوم وسوم جریان اقتدارگرا نظیر درخواست دستگیری و محاکمه مهندس موسوی و خاتمی و هاشمی و کروبی و یا اظهارات هتاکانه عوامل مذکور علیه خاتمی و هاشمی همگی تلاش‌هایی برای انحراف اذهان عمومی از موضوع زندان کهریزک است.
در این بیانیه تصریح شده است :همزمان شاهد تحرکاتی برای تقلیل این ماجرای اسفبار به آن‌چه که «کوتاهی یکی دو افسر جزء در انجام وظیفه» خوانده می‌شود، هستیم. خبر دستگیری این یکی دو افسر جزء درحالی منتشر می‌شود که جنایات رخ داده، در حد تخلفاتی نظیرعدم استاندارد بودن شرایط زندان کهریزک، نگهداری تعداد بیش ازحد ظرفیت در این زندان و یکی دو مورد تنبیه بدنی که معلوم نیست علت فوت باشند، اعلام می‌شود.
در بخش دیگری از این بیانیه با تاکید بر اینکه زندان کهریزک یک زندان غیر قانونی و خارج از نظارت و کنترل سازمان زندان‌ها بوده است ،آمده است‌:‌ مسئول نهایی و پاسخگوی اصلی حوادث این زندان که زیر‌نظر نیروی انتظامی اداره می‌شده است، شخص آقای احمدی نژاد به عنوان رئیس شورایعالی امنیت ملی و آقای محصولی به عنوان وزیر کشور و رئیس شورای امنیت کشور است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر