مادران عزادار خواهان آزادی فوری زهرا نوذری مادر شهید پویا مقصود بیگی شدند

شبکه جنبش راه سبز(جرس):تشکل خودجوش ماداران عزادار خواهان آزادی فوری زهرا نوذری مادر پویا مقصود بیگی یکی از شهدای جنبش سبز شد.
در حالی که از سرنوشت زهرا (بهجت) نوذری ، مادر پویا مقصود بیگی که در جریان تحصن در مقابل اداره اطلاعات کرمانشاه بازداشت شده همچنان خبری در درست نیست ، تشکل خودجوش «مادران عزادار » اعلام کرد که « خواهان آزادی فوری زهرا نوذری و مجازات عاملان و آمران فجایع پس از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری است.»

پویا مقصود بیگی دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه روز 30 خرداد 88 از سوی نیروهای امنیتی در کرمانشاه دستگیر و تحت شکنجه های وحشتناک در زندان کرمانشاه قرار گرفت و پس از آزادی بر اثر عوارض ناشی از شکنجه به شهادت رسید.
زهرا (بهجت) نوذری مادر عزادار پویا مقصود بیگی در اعتراض و دادخواهی به کشته شدن فرزندش هفته گذشته بدن خود را گل گرفت و در مقابل اداره اطلاعات کرمانشاه به تنهایی تحصن کرد.
ماموران اطلاعات کرمانشاه زهرا نوذری را در ساعت 10 شب در حین تحصن بازداشت کردند اما به گفته «ماداران عزادار» از زمان بازداشت وی تاکنون خبری از زهرا نوذری در دست نیست.
بنابر اعلام «مادران عزادار» زهرا نوذری در جوانی همسر خود را از دست داده و دو فرزند خردسال اش را با کار طاقت فرسای خیاطی اداره کرد اما در آستانه فارغ التحصیلي فرزند ارشدش پویا مقصود بیگی،او را به طرز فاجعه آمیزی از دست داد.
بنابر همین گزارش اقوام و آشنایان زهرا نوذری به شدت تحت فشار هستند و سکوت اختیار کرده اند.
تشکل خود جوش «مادران عزادار» پس از کشتار و سرکوب 30 خرداد 88 در اعتراض به کشتار فرزندان پاک ایران فعالیت خود را آغاز کرده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر