در دیدار با خانواده نایب رییس مجلس ششم

میرحسین موسوی: هر کار مشکلی را به بهزاد ارجاع می‏دادیم به خوبی انجام می‏داد

روز گذشته میرحسین موسوی به همراه همسرش به دیدار خانواده‏ی مهندس بهزاد نبوی که حدود دو ماه است در بازداشت بسر می‏برد رفت. در این دیدار ميرحسين موسوی از شخصیت و تلاش‏های نبوی در دوران عضویتش در دولت وی تجلیل کرد و از بازداشت غیر قانونی او و رفتاری که با او شده‏است، اظهار تأسف کرد.



به گزارش پایگاه خبری نوروز، مهندس موسوی در بخش دیگری از صحبت‏هایش گفت: ویژگی بهزاد این بود که هر کار سخت و مسأله داری به ایشان ارجاع می شد و او آن را بخوبی انجام می داد. وی بهزاد را فردی بسیار کوشا، منطقی، برنامه ریز و قوی نامید که در دولت وی، در زمرۀ مشاوران نزدیک ایشان در ادارۀ شرایط سخت دوران جنگ بوده است. وی تأکید کرد رفتار با افرادي همچون مهندس بهزاد نبوي خلاف قانون اساسی، احکام شرع و نیز انسانیت است. وی خواستار آزادی هر چه سریعتر نبوی و سایر بازداشت شدگان پس از انتخابات، شد.

در این دیدار خانم رضوی همسر مهندس بهزاد نبوی نگرانی اصلی خود را عدم اجرای قانون در تمام مراحل بازداشت، بازجویی و دادگاه همسرش ذکر کرد و گفت: تا یک ماه پس از بازداشت بهزاد ما هیچ خبری از او نداشتیم و حتی نمی دانستیم چه کسانی او را بازداشت کرده اند و در کجا نگهداری می شود. آنها در هنگام بازداشت هیچ حکمی ارائه ندادند و خبر رسمی بازداشت وی را نیز اعلام نکردند. به همین دلیل ما نگران بودیم نکند بهزاد سر به نیست شود و بعد آنها بگویند اصلاً ما او را بازداشت نکرده بودیم و از او خبری نداریم. وی اظهار داشت اگر قانون حاکم باشد جای هیچ نگرانی نیست ولی مشکل اصلی این است که آنها به هیچ قانونی پای بند نیستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر