خبر ویژه - تبدیل سازمان سنجش به مرکز جذب جاسوس در دانشگاهها

در حالی که خبر می‌رسد در کنکور فوق لیسانس امسال نیز گروهی از دانشجویان حائز رتبه‌های بالا، ستاره‌دار و محروم از ادامه تحصیل شده‌اند، «موج سبز آزادی» خبردار شده که نیروهای امنیتی در پوشش سازمان سنجش و با استقرار در ساختمان مرکزی این سازمان در خیابان کریمخان زند، اقدام به جذب منبع و مخبر (جاسوس) از میان پذیرفته‌شدگان کنکور می‌کنند.



به گزارش موج سبز آزادی، برخی موارد تلاش‌ها برای استخدام منبع در خصوص کسانی انجام می‌شود که در کنکور اخیر فوق لیسانس پذیرفته شده‌اند، اما ثبت نام آنها به همکاری با تشکیلات اطلاعاتی منوط شده و از سابقه‌ی عضویت در ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان و تهدید در این باره نیز به عنوان یک حربه‌ی فشار برای جلب همکاری استفاده شده است.

این در حالی است که همزمان خبر می‌رسد با اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد مشخص شده که تعدادی از دانشجویان با وجود کسب رتبه‌های بسیار بالا از تحصیل در دوره کارشناسی ارشد محروم شده‌اند.

سایت ادوار نیوز که از ستاره‌دار شدن تعداد جدیدی از دانشجویان خبر داده، همزمان به انکار وجود دانشجویان ستاره‌دار توسط احمدی نژاد در جریان رقابت‌های انتخاباتی پیشین اشاره کرده و نیز خبر داده که شیوا نظرآهاری، از زندانیان سیاسی اخیر، تحت فشار است تا این واقعیت را که او یک دانشجوی محروم از تحصیل بوده است، انکار کند.

میلاد اسدی، عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت، نیز به تازگی خبر داده که این تشکل مهم دانشجویی به زودی موارد محرومیت از تحصیل کنکور اخیر را که به گفته‌ی این عضو تحکیم «امسال به شکل جدیدی انجام گرفته است» منتشر خواهد کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر