ماموران گفتند پسرم باید بمیرد !

روز آنلاین - شب گذشته، اسماعیل آزادی روزنامه نگار و عضو هیات مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران ایران از بازداشت پسر خود خبر داد.

وی به خبرنگار روز گفت: “ساعت ۸ شب ۲۸ مردادماه پسر من محمد را در نزدیکی روزنامه اعتماد ملی دستگیر و به بازداشتگاه نیروی انتظامی منتقل کردند.” وی تاکید کرد: “محمد دیابت دارد و باید کاملا تحت نظر باشد و مادر وی که ناراحتی قلبی دارد به دلیل نگرانی در شرایط بسیار بدی به سر می برد.”

این روزنامه نگار در ادامه اظهار داشت: “محمد در ابتدابه کلانتری خیابان سنایی منتقل شد و من که برای پیدا کردن او به همه جا سر زده بودم وقتی به کلانتری رسیدم چند مامور در حال انتقال او به به خودرو پلیس بودند. زمانی که به آنها گفتم پسرم دیابت دارد و صبر کنید من انسولین او را بیاورم چون اگر انسولین نداشته باشد خطرناک است، ماموران این اجازه را ندادند و گفتند کسی که شعار نویسی کند باید بمیرد.”
وی با ابراز تعجب از اتهامی که به پسرش وارد شده بود گفت: “آنها محمد را سوار خودرو پلیس کرده و با خود بردند و من با خود رو خود به تعقیب آنها پرداختم. آنها در مسیر چند بار از خودرو پیاده شدند و مرا تهدید کردند که چرا ما را تعقیب می کنی و در بار دوم پلاک خودرو مرا کندند و با سرعت دور شدند و فکر کردند گمشان کرده ام اما من توانستم با تعقیب اتومبیل ماموران متوجه شوم که پسرم را کجا برده اند.”
آزادی افزود: “سپس به نزد افسر نگهبان بازداشگاه رفتم واز او خواهش کردم که اجازه دهد به محمد انسولین برسانم و خوشبختانه او پذیرفت.”
وی در پایان با سپاسگزاری از “این مامور باشرف” خاطرنشان کرد: “من جان فرزندم را مدیون او هستم، اما همچنان به شدت نگران سلامتی محمد هستیم .”

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر