از افراد نام برده شده در دادگاه‌ها بايد اعاده حيثيت شود

شکوری‏راد: اراده‌ای برای حل سوء ظن‏ها وجود ندارد


عضو شوراي مركزی جبهه مشاركت تاكيد كرد اگر در دادگاه‌ها از افرادی اسم برده شده بايد از آنان اعاده حيثيت شود و فرصت مقتضی در اختيار آنان قرار گيرد تا از خودشان دفاع كنند. علی شكورِی‏راد در پاسخ به سوالی در خصوص سخنان رهبری مبني بر عدم حجيت شرعي اعترافات متهمان دادگاه‌ها در مورد اشخاص ديگر و امكان جبران كوتاهی‏های انجام شده در اين زمينه، اظهار داشت: مشكل اصلي فضای بی‏اخلاقی است كه از زمان انتخابات در كشور بوجود آمده و بايد جلوی آن گرفته شده تا سپس جبران مافات شود.



به گزارش خبرگزرای ایلنا، وی با بیان اینكه برخی رسانه‌های وابسته به دولت اخلاق را رعایت نمیكنند، افزود: در حالی كه بر اساس مصوبه شورایعالی امنیت ملی مطبوعات از انتشار برخی مطالب نهی شده‌اند، اما برخی روزنامه‌های وابسته به دولت این دستور رعایت را نمیكنند كه نشانه بیاخلاقی سیاسی است و اول باید جلوی این رفتارها گرفته شود تا سپس كوتاهی های صورت گرفته جبران شود.

عضو شورای مركزی جبهه مشاركت تصریح كرد: طبیعتا اگر در دادگاه‌ها از افرادی اسم برده شده باید از آنان اعاده حیثیت شود و فرصت مقتضی در اختیار آنان قرار گیرد تا از خودشان دفاع كنند، هر چند كه فكر نمی‏كنم چنین اتفاقی بیفتد، زیرا اراده‌ای برای حل سوء ظن‏ها وجود ندارد.

شكوریراد در ادامه در پاسخ به سوالی در مورد تعرض به سیدمحمد خاتمی در راهپیمایی روز قدس، با بیان اینكه انتشار این خبر توسط دو گروه انجام شده، گفت: یك گروه با هدف القاء این مطلب كه خاتمی در میان مردم مقبولیت ندارد خبر تعرض به او را منتشر كردند و گروه دیگر هم كسانی هستند كه می‏خواهند بگویند حاكمیت توان حفظ امنیت وی را ندارد.

وی با بیان اینكه خاتمی و دیگر سران اصلاحات با حمایت هوادارانشان در جنبش سبز دارای امنیت هستند و انتشار خبر تعرض بیشتر بزرگنمایی بوده است، افزود: خاتمی حتی در بین مخالفین هم دارای احترام است و فقط عده‌ای بی‏اخلاق می‏خواستند امنیت ایشان را به مخاطره بیندازند كه در مقابل خیل عظیم هوادران رهبران اصلاحات به چشم نمی‏آید و لذا آنان پس از برخورد اخیر نتیجه عكس خواسته‌شان را گرفتند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر