میزگرد بازداشت‌شدگان در صدا و سیمای غیر اسلامی! روح استالین احضار می‌شود

آماده‌باش برای تحریم گسترده‌ی رسانه‌ی ضد ملی

این روزها در جمهوری اسلامی کارهایی صورت می‌گیرد که از حد و اندازه‌ی جنایت‌های رژیم شاه و دیکتاتورهای پیشین فراتر رفته و تنها با فجایع تاریخی هیتلر و استالین و روش‌های تروریستی دولت اسرائیل قابل مقایسه است. بدین ترتیب اگر شب گذشته دختر جوان یک زندانی سیاسی به شیوه‌ی اسرائیلی‌ها توسط شبه نظامیان ربوده شد و زیر شکنجه قرار گرفت، امروز نیز صداوسیمای کودتاچیان خبر از ضبط میزگرد تلویزیونی سه چهره‌ی سیاسی اصلاح طلب داد که به زودی قرار است از شبکه سه سیما پخش شود.



به نوشته‌ی سایت واحد مرکزی خبر، در این میزگرد که متاسفانه و بی‌شرمانه توسط آقای حیدری اجرا می‌شود، سعید حجاریان، محمد عطریانفر و سعید شریعتی را جلوی دوربین قرار داده‌اند تا نظریات آقای خامنه‌ای درباره‌ی علوم انسانی از زبان آنها تبیین شود و موضوعاتی همچون «آسیب شناسی ترویج علوم انسانی غربی در دانشگاه ها، پیامدهای سیاسی و اجتماعی تبعیت نخبگان و فعالان سیاسی از نظریات غربی بدون توجه به شرایط عینی ایران، آسیب شناسی حوادث و رویدادهای عرصه مطبوعات در دهه اخیر، آینده جریان ها و جناح های سیاسی و برخی مسائل و حوادث اخیر» مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

«موج سبز آزادی» از همه‌ی سبزها دعوت می‌کند در واکنش به این اقدام بی‌شرمانه‌ی صداوسیمای کودتا که خاطره‌ی جنایت‌های رژیم کمونیستی شوروی را زنده می‌شود، برای تحریم گسترده‌ی صداوسیما و همه‌ی شرکت‌ها و افرادی که به هر نحو ممکن به تقویت این رسانه‌ی ضد ملی می‌پردازند، آماده شوند.

از دیگر کارهای قابل انجام می‌توان به طراحی پوستر، نوشتن یادداشت و مقاله در این باره، بررسی راههای موجود برای ضربه زدن به صداوسیمای ضد ملی، جمع‌آوری فهرست شرکت‌هایی که با وجود تبدیل شدن رادیو و تلویزیون به ابزار دست کودتاچیان، هنوز به آن آگهی می‌دهند و ارائه‌ی دیگر پیشنهادات موجود در راستای سازماندهی یک تحریم ملی علیه صداوسیما اشاره کرد. پیشنهادات خود را به آدرس farakhan@mowjcamp.com ارسال کنید.

«موج سبز آزادی» همه‌ی سبزها را به جدیت در این باره فرا می‌خواند و به زودی فراخوانی را برای پیوند دادن تحریم صداوسیما با راهپیمایی بزرگ روز قدس منتشر خواهد کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر