مراسم افطار سازمان مجاهدین انقلاب به دستور نهادهای امنیتی لغو شد

شبکه جنبش راه سبز(جرس):مراسم افطاری سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی که قرار بود غروب امروز یک شنبه 15 شهریور با حضور اعضاء، مرتبطین و برخی از اصلاح طلبان برگزار شود تحت فشار و به دستور مقامات امنیتی لغو شد.

این سومین مراسم افطار اصلاح طلبان است که در یک هفته اخیر تحت فشار نهادهای امنیتی لغو می شود.پیشتر مراسم افطار شورای هماهنگی جبه اصلاحات و مراسم افطار مجمع نمایندگان ادوار مجلس نیز تحت فشار نهادهای امنیتی لغو شده بود.

پایگاه خبری فراکسیون خط امام مجلس،پارلمان نیوز، در این خصوص گزارش داد قرار بود اعضا و مرتبطین سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی به همراه برخی از چهره‌های سیاسی امشب افطار را با یکدیگر بگذارنند، اما به دلیل ادامه‌دار بودن لغو افطاری‌های اصلاح‌طلبان، این امر میسر نشد.

بعد از لغو مراسم افطاری شورای هماهنگی جبهه اصلاحات که بنابود در مسجد امیرالمومنین برگزار شود، رسانه‌ای شدن این مراسم که اعلام شده بود با حضور خاتمی، موسوی و کروبی می‌شود مهمترین علت لغو شدن این تصمیم اعلام شد.

اما با لغو مجمع عمومی نمایندگان ادوار مجلس و اعلام رسمی این نکته که فشارها و توصیه‌های اکید مراجع امنیتی موجب لغو این مراسم شد، دلیل اصلی لغو مراسم افطاری شورای هماهنگی جبهه اصلاحات را نیز روشن ساخت.

امروز(یک شنبه 15 شهریور) نیز بنا بود که مراسم افطاری سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی با جمعی محدودتر از دو افطاری ذکر شده برگزار شود که به دلیل فشارها و توصیه‌های اکید مراجع امنیتی این مراسم نیز لغو شود تا لغو این سه مراسم به همراه فشارهای وارده به بیت امام برای جلوگیری از سخنرانی سیدمحمد خاتمی در شب احیا این گمانه را تبدیل به واقعیت کند که عزم و اراده‌ای جدی برای خانه‌نشین کردن و بایکوت اصلاح‌طلبان در بخش‌هایی از جریان حاکم وجود دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر