ادامه جو سازی های کیهان علیه سران جنبش سبز

جنبش راه سبز(جرس): کیهان شنبه 21 شهريور 1388 با چاپ مطالبی در رابطه با کروبی و دفاع از تهمتهای سردار جعفری به جو سازی های خود علیه سران جنبش سبز و اصلاحات ادامه داد. در زیر دو مطلب چاپ شده در این شماره کیهان آورده شده است.



جزوه(گفت و شنود)

گفت: بالاخره كروبي براي تهمت هايي كه زده سند و مدركي هم ارائه كرده است؟
گفتم: تا حالا كه سندي ارائه نكرده و بد جوري به تته پته افتاده و به طور تلويحي اعتراف كرده كه دروغ گفته است.
گفت: چرا او را به خاطر اينهمه تهمت و دروغگويي و وطن فروشي محاكمه نمي كنند؟
گفتم: چه عرض كنم؟!
گفت: بالاخره بايد براي اثبات ادعاي خود دليلي بياورد.
گفتم: شخصي ادعاي پيامبري مي كرد به او گفتند پيامبران كتاب دارند، كتاب تو چيست؟ و يارو كه دست و پاي خود را گم كرده بود گفت؛ من فعلاً جزوه مي دهم!!
حجت الاسلام مهدي طائب: افشاگري هاي سردار جعفري وظيفه الهي و قانوني وي بود.



حجت الاسلام طائب افشاي نيرنگ دشمنان را وظيفه سپاه دانست.
حجت الاسلام مهدي طائب استاد حوزه و دانشگاه در گفت وگو با فارس، با اشاره به افشاگري هاي اخير فرمانده سپاه، اين اقدام سردار جعفري را در راستاي حفظ دستاوردهاي انقلاب دانست و اظهار داشت: سردار جعفري براساس وظيفه قانوني و شرعي خود در راستاي حفظ انقلاب اسلامي افشاگري كرد.
وي با بيان اينكه سپاه وظيفه دارد با تحقيق به حفظ امنيت كشور در مقابل بيگانگان بپردازد، افزود: سپاه بر اساس وظيفه قانوني خود بايد با آگاهي دادن به آحاد مردم، خطرات احتمالي پيش روي انقلاب را گوشزد كند. طائب با بيان اينكه افشاگري هاي سردار جعفري براساس وظيفه الهي و قانوني وي بوده است تصريح كرد: طبيعي است فرماندهان سپاه براساس وظيفه خود در مسير دفاع از دستاوردهاي انقلاب اسلامي بايد در مقابل دشمنان انقلاب كه قصد دارند با به خدمت گرفتن نيروهاي وابسته به نظام، به انقلاب اسلامي ضربه بزنند، واكنش نشان دهند.
وي با بيان اينكه مردم به سپاه پاسداران اطمينان كرده اند و سپاه نيز بايد در راستاي اعتماد مردم براي حراست از انقلاب اسلامي كوتاهي نكند، ابراز داشت: كساني كه مدعي اند سپاه نبايد در اين مسير وارد شود، سخن غيرقانوني، غيرشرعي و غيرانساني مي گويند.
طائب افشاگري هاي سپاه پاسداران را مبتني بر ماهيت سپاه دانست و افزود: تا زماني كه سپاه پاسداران وجود دارد، وظيفه دارد تا نيرنگ هاي دشمنان را به مردم بگويد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر