فراخوان پایگاه اطلاع رسانی جبهه مشارکت: خاطره نویسی پشت زندان اوین

سایت نوروز، ارگان رسمی اطلاع رسانی جبهه مشارکت، طی فراخوانی از همه هم‌وطنان دعوت کرده است که با نوشتن خاطراتی خطاب به اسرای سبز، از این روزها و شب‌هایی که در مدت اسارت جمعی از فرزندان این آب و خاک بر ملت ایران رفت، بنویسند. متن کامل این فراخوان به شرح زیر است:



روزها و شب‌هاي ماه مبارك رمضان را در حالي سپري مي‌كنیم كه شهادت جمع زيادي از هم‌‌وطنانمان در وقايع تلخ اخير و حبس بي‌سابقه‌ي تعداد زيادي از بهترين دوستان و همراهان صديق ملت و انقلاب در زندان ها، حس و حالي ديگرگونه به دل هاي مومنان روزه دار كه دل در گرو آرمان هاي بزرگ انقلاب و پيشرفت و آزادي ايران عزيز دارند بخشيده است.

در اين بين ياد و خاطره اسراي سرفراز و حق طلبي كه در اوين به سر مي‌برند بيش از پيش در اذهان زنده شده و در گفت و گوهاي دوستانه نقل محافل است.

پايگاه خبري نوروز در اين ايام گرانقدر و با هدف زنده نگه داشتن ياد ياران در بند و آرمان هاي بلندشان در صدد است طرحي را با عنوان (خاطره نويسي پشت ديوار اوين) برگزار نمايد. بدين منظور از همه مخاطبان عزيزي كه خاطره ي قابل ذكري از هريك از اسراي آزادي خواه و حق جوي پس از 22 خرداد دارند درخواست مي نمايد تا با ارسال خاطرات خود در اين طرح مشاركت نمايند. اين خاطرات به نوبت و بر اساس محتوا و در صورت تمايل به نام فرد ارسال‌كننده در پايگاه خبري نوروز انتشار مي‌يابد تا شايد اين گونه وظيفه‌اي كوچك در قبال آن عزيزان ادا شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر