بازداشت عضو هیات مدیره کانون صنفی معلمان

شبکه جنبش راه سبز (جرس) : با گذشت دو روز از بازداشت رسول بداقی عضو هیات مدیره کانون صنفی معلمان ایران ،همچنان هیچ اطلاعی از وی در دست نیست و همین مساله موجب نگرانی شدید خانواده او و جمع زیادی از همکارانش شده است.


بنا بر این گزارش در همین ارتباط روز گذشته و امروز تعدادی از معلمان اسلامشهر و همکاران بداقی برای اعتراض به بازداشت این عضو هیات مدیره کانون صنفی معلمان در مقابل اداره آموزش و پرورش این شهر تجمع کرده اند.


معلمان معترض، مسولان اداره آموزش و پرورش اسلامشهر را در بازداشت رسول بداقی مقصر و مرتبط می دانند و اعلام کرده اند که وی با تلفنی از این اداره از منزل خارج و بازداشت شده است، اما مسولان آموزش و پرورش اسلامشهر از بازداشت او ابراز بی اطلاعی می کنند و اعلام کرده اند که هیچ هماهنگی بین آنها و ماموران لباس شخصی که بداقی را بازداشت کرده اند وجود نداشته است.


گفتنی است رسول بداقی عضو کانون صنفی معلمان ایران که روز سه شنبه با یک تماس تلفنی از اداره آموزش و پرورش اسلامشهر از خانه اش خارج شده بود توسط چند مامور لباس شخصی در خیابان بازداشت شد و در ادامه ماموران لباس شخصی که 8 نفر بودند او را به منزلش برده و ضمن تفتیش و بازرسی منزل تعدادی سی دی و همچنین کیس کامپیوتر او را نیز با خود به همراه بردند.


ماموران لباس شخصی هیچ توضیحی درباره علت بازداشت این عضو هیات مدیره کانون صنفی معلمان نداده اند و تنها همسر رسول بداقی را تهدید کرده اند که نباید خبری درباره بازداشت وی منتشر شود .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر