روز قدس، بازی رفت برای جنبش سبز

برای پیروزی باید در 90 دقیقه اول به اندازه‌ی کافی گل بزنیم!



درست دو روز بعد از راهپیمایی روز قدس، طبق رسم سال‌های قبل، خطبه‌های نماز عید فطر توسط رهبری ایراد خواهد شد. مسلما این بار هم اصلاح طلبان آماج اتهاماتی خواهند شد که به بخش ثابتی ازخطبه‌ها تبدیل شده و امسال البته رنگ و بوی دیگری دارد.

محور این سخنان، احتمالا تاکید بر حمایت خارجی‌ها از اعتراضات و در اقلیت بودن معترضین خواهد بود که باحرکت و حضور هوشمندانه سبزها در روز قدس می‌توان از پیش این اتهامات را بی‌اثر و سخنان نماز عید فطر را به اعتراف به حقایق تبدیل کرد یا لااقل کتمان حقیقت را پرهزینه کرد.

در دو هفته آینده، نبرد مسالمت‌آمیزی به صورت رفت و برگشت بین جنبش سبز و مخالفین در راه است که سبزاندیشان برگزارکننده مسابقه رفت در روز قدس هستند. آنها باید با تمام قوا در این صحنه حاضر شوند، چرا که حریف در بازی برگشت با تمام قوا به آنان خواهد تاخت و به قول اهل فوتبال باید در همان روز جمعه حجت را بر آنها تمام کرد و چنان سبز پررنگی بر خیابان‌های تهران پوشاند که هیچ تکذیب‌کننده‌ای را یارای کتمانش نباشد و جواب قاطعی باشد بر همه نمایش‌ها و تحریف‌ها و وارونه جلوه‌دادن‌های اخیر.

یادمان باشد که در این سه ماه چه عزیزانی جان خود را در راه آرمان آزادی از دست دادند و چه شکنجه‌ها و انفرادی‌ها و تحقیرها بر فرزندان این مرز و بوم روا داشته شد، فقط به جرم اینکه پیگیر رایشان شده بودند. آیا جای آن ندارد که با حضور میلیونی در راهپیمایی روز قدس که مجوز آن توسط معمارانقلاب داده شده است، شرکت کنیم و از تفکر صهیونیستی در هر کجا و با هر ادبیاتی که باشد، برائت بجوییم؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر