نیروی انتظامی: معترضان دیروز«اندک» بودند!!!!!!!!!!!!!!

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی تهران شمار تظاهرات کنندگان مخالف دولت در روز گذشته را «اندک» خواند و از بازداشت تعدادی از آنها خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ مهدی احمدی در باره تظاهرات روز گذشته در تهران گفت که شمار اندکی از مسیر هفت تیر به سمت میدان ولی عصر، «شعارهای خارج از موضوع راهپیمایی روز قدس» سر دادند، اما پلیس با آنها برخوردی نداشت تا اینکه از این میان گروهی درصدد اخلالگری و آسیب رساندن به اموال عمومی برآمدند و در نتیجه پلیس پیش از آنکه موتورسیکلت ها را آتش بزنند یا به اموال عمومی آسیب برسانند، آنها را بازداشت کرد.

سرهنگ احمدی از تعداد بازداشت شدگان و نیز برآورد دقیق خود از میزان تظاهرات کنندگان معترض سخنی به میان نیاورده است.

با این حال روز گذشته اغلب خبرگزاریهای جهان از حضور دهها هزار نفر از معترضان در خیابانهای مرکزی تهران خبر داده بودند و برخی از شاهدان عینی شمار آنها را صدها هزار نفر برآورد کرده بودند.

دهها ویدئو و عکس از تظاهرات دیروز بر روی اینترنت منتشر و در شبکه های تلویزیونی جهان پخش شده است که در آنها انبوه جمعیت معترضان به چشم می خورد و در یکی از آنها گروهی از افراد پلیس در میان مردم محصور شده اند. در برخی از این ویدئوها نیز تصاویری از درگیری، پرتاب گاز اشک آور و موتورسیکلت های به آتش کشیده شده وجود دارد.

ویدئویی از تظاهرات معترضان در مسیر هفت تیر- ولی عصر
http://www.youtube.com/watch?v=81eaEL1cPfI

نیروی انتظامی هنوز در باره راهپیمایی دیروز معترضان در شهرهای مختلف کشور که گفته می شود در برخی موارد منجر به حمله پلیس ضد شورش و بازداشت برخی شده است، خبری منتشر نکرده است.

رادیو زمانه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر