بی‌خبری از روشنک سیاسی

خانواده روشنک سیاسی، عضو حزب کارگزاران سازندگی نیز از وضعیت عزیز دربندشان بی خبر هستند. آقای گودرزی، همسر روشنک سیاسی به "روز" گفت: تاکنون اجازه ملاقات با همسرم را نداده اند و آخرین بار 12 روز پیش بود که تماس گرفت و احوالپرسی کرد و تنها چیزی که گفت این بود که نسبت به نحوه برخورد بازجوها اعتراض کرده است.



به گزارش روزآنلاین، خانواده روشنک سیاسی، عضو حزب کارگزاران سازندگی نیز از وضعیت عزیز دربندشان بی خبر هستند. آقای گودرزی، همسر روشنک سیاسی به "روز" گفت: تاکنون اجازه ملاقات با همسرم را نداده اند و آخرین بار 12 روز پیش بود که تماس گرفت و احوالپرسی کرد و تنها چیزی که گفت این بود که نسبت به نحوه برخورد بازجوها اعتراض کرده است.

آقای گودرزی، بازداشت همسرش را ناشی از سوتفاهم خوانده و گفت: همسر من در جهت تقویت اندیشه آزاد و انسانی تلاش میکرد و پی گیر مسائل انسانی در مجموعه نظام بود و نمیدانم چرا این سوتفاهمات ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه خانوده روشنک سیاسی از نظر روحی به شدت تحت فشار هستند گفت پسر من فکر میکند مادرش به مکه رفته است از طرفی از وضعیت همسرم کاملا بی خبر هستیم و همین مساله باعث شده که تحت فشار روحی شدیدی باشیم.

آقای گودرزی افزود: فعالیت های همسر من کاملا قانونی و مورد تایید نظام بود و ما در مورد بازداشت ایشان دچار حیرت و سردرگمی هستیم.

همسر روشنک سیاسی ابراز امیدواری کرد هر چه زودتر این بحران ها به پایان برسد و همسرش آزاد شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر