میرحمید حسن زاده با وثیقه 100 میلیون تومانی آزاد شد

شبکه جنبش راه سبز(جرس): میرحمید حسن زاده مدير عامل سابق خبرگزاري دانشجويان ايران،ايسنا و مدیر سایت«قلم نیوز» پس از دو هفته بازداشت با سپردن 100 ميليون تومان وثيقه آزاد شد.

مير حميد حسن زاده در دوره انتخابات سالجاری مدیریت سایت «قلم نیوز» رسانه رسمی اینترنتی میرحسین موسوی را بر عهده داشت.حسن زاده که هم اکنون نیز مشاور مدیرعامل خبرگزاری ایسنا است،روز سه شنبه 13 مرداد در محل کارش در دفتر این خبرگزاری بازداشت شده و کامپیوتر و برخی از مدارک شخصصی اش از سوی ماموران امنیتی توقیف شد.


سایت قلم نیوز در روزهای اخیر از دسترس مخاطبان خارج شده است.پیشتر سایت «کلمه» دیگر سایت اینترنتی نزدیکان میرحسین موسوی نیز از سوی نهادهای امنیتی از کار افتاده است.

همچنین روزنامه «کلمه سبز» که صاحب امتیاز آن خود میر حسین موسوی و مدیر مسئول آن علیرضا حسینی بهشتی است پس از 22 شماره انتشار،از 23 خرداد تحت فشار محافل امنیتی از انتشار بازماند و زمانی نزدیکان موسوی قصد داشتند آن را باردیگر منتشر کنند با هجوم ماموران لباس شخصی مواجه و دستکم 25 نفر از کارمندان و اعضای تحریریه این روزنامه به همره سردبیر آن علیرضا بهشتی شیرازی بازداشت شده و چندی بعد به تدریج آزاد شدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر