صانعي: اعتنا به اعترافات دادگاههاي پس از انتخابات مخالفت با قرآن است!



آقاي صانعي در پيامي به مناسبت برگزاري دادگاه‌هاى پس از انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري، با ادعاي روشن بودن بي ارزشي صحت اعترافات را برهمگان، خواستار بي اعتنايي به اين اعتراف گيري ها شد و ترتيب اثر دادن به آن ها را اعتماد و اعتنا به ظالمين به حقوق ملت و مخالفتي روشن با قرآن و وحي و حکم الهي دانست.

به گزارش ايرنا، در اين پيام آمده است: ظلم و تعدي تا آنجا پيش رفت که شاهد دادگاه کساني شديم که خود در تمام حوادث پس از انقلاب و دوشادوش تمام مسئولان حضوري فعال و چشمگير داشتند. دادگاهي که هويت و چگونگي آن از پيش مشخص بود.
صانعي در بخش ديگري از اين پيام بدون استناد به هرگونه دليلي براي فاقد اعتبار بودن دادگاه آشوبگران و عوامل اغتشاشات اخير، افزوده است: هرگونه اعتنا به ستمکاران و ظالمان و اعتماد بر آنان را به خاطر جهاتي از جمله افزايش جرأت ظالمان و سرکوبگران آزادي هاي خداداي، گناهي خطرناک است.
وي در ادامه تأکيد کرد: نکته مهمي که بايد مورد توجه قرار گيرد، عبارت از بي اعتنايي به اين اعتراف گيري ها و عدم ترتيب اثر به آن هاست که ترتيب اثر دادن به آنها هرچند بسيار ناچيز باشد، اعتماد و اعتنا به ظالمين به حقوق ملت و کرامت انسان ها بوده و مخالفتي روشن و آشکار با قرآن و وحي و حکم الهي مي باشد.
اولين جلسه دادگاه عوامل اغتشاشات اخير شنبه 8 مرداد برگزار و کيفرخواست متهمان توسط معاون دادستان قرائت شد. جلسه دوم اين دادگاه قرار است فردا (شنبه) در مجتمع قضايي امام خميني (ره) برگزار شود.
اعترافات تکان دهنده محمد علي ابطحي و محمد عطريانفر در اولين جلسه اين دادگاه، طيف موسوم به اصلاح‌طلب را با سردرگمي مواجه کرد و اين جريان مي‌کوشد براي جلوگيري از بي‌اعتبار شدن کامل خود در مقابل افکار عمومي، اين اعترافات صريح را بي‌اعتبار و تحت تأثير شرايط زندان بخواند.
اين در حالي است که ابطحي و عطريانفر با اشاره به شرايط مناسب خود در زندان تأکيد کرده‌اند در صورت خارج شدن از اين فضا نيز همان گفته‌هاي خود در دادگاه، نشست خبري پس از آن و مصاحبه تلويزيوني را تکرار و تبيين مي‌کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر