اتهام تازه شریعتمداری به اصلاح طلبان : تشکیلات موسوی آمریکایی است

سحام نیوز : دو روز پس از انکه میرحسین موسوی اعلام کرد که در تداوم همان شعار هر شهروند یک ستاد تشکیلات راه سبز امید را راه اندازی می کند حسین شریعتمداری که قبلا نیز تشکیل جبهه سیاسی از سوی موسوی را مورد حمله خود قرار داده بود این بار نیز این تشکیلات را امریکایی خواند.
مدیرمسئول روزنامه کیهان معتقد است تشکیلات تازه اعلام شده توسط موسوی تحت عنوان "راه سبز امید" برگرفته از طرح‌های براندازانه آمریکایی است.
حسین شریعتمداری در تازه‌ترین یادداشت خود با اشاره به گزارش موسسه "امریكن اینترپرایز" می‌نویسد: در این گزارش برای گروه‌های اپوزیسیون در یك نظام حكومتی ضد آمریكا توضیح داده می‌شود كه فقط از «یك نقطه» به عنوان محور ائتلاف استفاده كنند و این نقطه می‌تواند «مخالفت با نظام حاكم به هر علت» باشد. در این حالت، اپوزیسیون به یك جریان نام و نشان دار، مثل اپتور ـ OPTOR ـ در 1998 صربستان و یا «نهضت همبستگی» در 1989 لهستان تبدیل شود. این جریان ضمن آن كه نام و نشان دارد، فاقد شناسنامه است، زیرا داشتن شناسنامه مستلزم اشاره به هویت ـ یا همان مرامنامه و اساسنامه حزبی ـ است كه از تعداد اپوزیسیون می‌كاهد!
شریعتمداری با تعبیر تشكیلات سبز یا فرش قرمز پیش پای آمریكا‌؟! می‌افزاید: روز جمعه 23/5/88، میرحسین موسوی ـ دقیقاً همانگونه كه كیهان از قبل پیش‌بینی كرده بود ـ مرحله دیگری از پروژه پلكانی سازمان «سیا» برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران را كلید زد و در جمع یكی از گروههای جبهه اصلاحات، از تصمیم خود برای راه‌اندازی یك جریان سیاسی موسوم به «تشكیلات راه سبز امید»! خبر داد، یعنی مرحله‌ای از كودتا علیه حكومت‌های ضدآمریكایی كه «ریچارد هلمز» رئیس اسبق سازمان سیا ـ در دوران معاونت خود در این سازمان ـ با عنوان «نهضت‌های نام و نشان دار، اما بی‌شناسنامه» از آن یاد كرده و طی سال‌های اخیر در «دانشگاه دفاع ملی آمریكا» وابسته به پنتاگون، تحت نام «تراك 3ـTRACK NO3» برای نظامیان ارشد و نامزدهای سفارت آمریكا در كشورهایی كه دارای حكومت‌های ضدآمریكایی هستند، تدریس می‌شود.
مدیرمسئول کیهان در ادامه با فراخواندن خوانندگان خود به عدم متهم کردن کیهان به تندروی می‌نویسد: همخوانی حركت مشترك موسوی و خاتمی و برخی دیگر از خواص آلوده با دشمنان بیرونی قابل انكار نیست و نگارنده از هم اكنون برای اثبات این همخوانی در هر دادگاه علنی كه تشكیل شود و هر مناظره‌ای كه ترتیب یابد، اعلام آمادگی می‌كند.
وی در یک پیش‌بینی می‌گوید: سران فتنه اخیر تنها می‌توانند همراهی و همخوانی خود با بیگانگان را تصادفی! و بدون هماهنگی قبلی اعلام كنند كه این ادعای احتمالی، اگرچه به سختی قابل قبول است ولی چنانچه ناشی از پشیمانی آنها باشد ـ با تسامح ـ پذیرفتنی خواهد بود و البته، در هر حال، وظیفه كیهان روشنگری است و تصمیم نهایی در بازگشت و پوزش از مردم برعهده سران فتنه و پیگیری ماجرا برعهده مسئولان نظام است.
به عقیده شریعتمداری راه‌اندازی یك جریان «با نام و نشان‌، اما بی‌شناسنامه». این مرحله برخلاف ادعای موسوی و دار و دسته‌اش، نه فقط ابتكار او نیست، بلكه دنباله روی محض از همان نسخه آمریكایی است و البته، ان شاءالله كه تصادفی! باشد .

توضیح سایت : چندی پیش که میرحسین موسوی اعلام کرد قصد دارد تا با راه اندازی جبهه سیاسی به فعالیت تشکیلاتی بپردازد این روزنامه کیهان بود که با قلم مدیرمسولش تشکیلات او را به چشم فتنه ای تشبیه کرد که باید کور شود . حالا دو ماه از ان ماجرا گذشته است که باز حسین شریعتمداری تلویحا همان حرف گذشته خود را تکرار می کند . این بار تنها دور روز پس از انکه میرحسین موسوی اعلام کرده است که تشکیلات راه سبز امید را راه اندازی می کند حسین شریعتمداری موسوی را به هماهنگی با سرویس جاسوسی امریکا متهم می کند . آقای شریعتمداری چنان از فعالیت تشکیلاتی میرحسین موسوی و هوادارنش برآشفته اند که گویی از منظر ایشان همان ١٣ میلیونی که ازمنظر اصولگرایان در انتخاباتی سالم ! بازننده انتخابات دهم شده اند حتی از این حق برخوردار نیستند که در چارچوب قانون اساسی به فعالیت تشکیلاتی و منسجم حزبی بپردازنند . چنین است که به نظر می رسد باید هشدارهای دلسوزان نظام مبنی بر رشد جریانی که " جمهوریت " نظام را بر نمی تابند و قصد دارند تا با خدشه به خواست و آرمان بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران نظامی را که بر پایه جمهوری و دموکراسی پایه گذاری شده است به سمت تشکیل یک حکومت اسلامی هدایت کند ، جدی گرفت . آقای شریعمتداری شما که باید بهتر بدانید جامعه ای که تک صدایی در آن حاکم باشد به سمت دیکتاتوری سوق می یابد پس چرا هر گاه که اصلاح طلبان به دنبال انسجام کار تشکیلاتی و یا حزب هستند انهم در چارچوب قانون اساسی شما این چنین برآشفته می شوید ؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر