سایت حامی احمدی نژاد: مدرک لاریجانی تقلبی است



هم میهن : بالاگرفتن اختلاف نظر میان مجلس و احمدی نژاد در آستانه معرفی کابینه، سبب شده که حامیان دولت جبهه تازه ای به روی علی لاریجانی بگشایند. در همین رابطه، سایت رجانیوز که از سوی نزدیکان دولت اداره می شود در خبری شگفت انگیز، از غیرقانونی بودن مدرک دکترای رییس مجلس هشتم و تهیه گزارش هایی درباره «چگونگی اخذ مدرک دکترای علی لاریجانی» و تسلیم آن به تعدادی از نمایندگان مجلس خبر داده است.
رجانیوز، به نقل از «یکی از نمایندگان بررسی کننده سابقه تحصیلی دکتر لاریجانی» که البته نام او را فاش نکرده مدعی شد: با اشاره به گزارش دریافتی در این خصوص اظهار داشت: آنچه که تا این زمان برای ما روشن شده این است که ایشان سال‌ها پیش از اخذ کامل مدرک دکترا، خود را دکتر معرفی می کرد و با این عنوان، در برخی موقعیت‌های شغلی، فعالیت می‌کرد.
منبع ناشناس رجانیوز افزوده است: آقای لاریجانی مدرک دکترای خود را چند سال پس از آغاز مدیریتش بر سازمان صدا و سیما اخذ کرد، اما وی پیش از آن، از جمله در انتخابات دوره چهارم مجلس که از حوزه انتخابیه شهرستان آمل کاندیدا شده بود، از عنوان دکترا برای تبلیغ خود استفاده کرد که البته رأی هم نیاورد. همچنین، او در زمان اخذ رأی اعتماد از مجلس به‌عنوان وزیر ارشاد نیز با عنوان دکتر معرفی شده بود، در حالی که در آن زمان فوق لیسانس داشت.
سایت حامی احمدی نژاد ادامه می دهد: چند سالی که از آغاز به کار ایشان به عنوان رییس سازمان صداوسیما گذشته بود، رئیس وقت مرکز پژوهش‌های مجلس به تهیه پایان نامه دکترای او با استفاده از منابع تحقیقاتی مرکز پژوهش‌ها کمک ویژه‌ای کرد و برخی اطلاعات جمع آوری شده از منابع علمی و اجرایی کشور که باید برای تدوین قوانین استفاده می شد، در تهیه این پایان نامه استفاده شد.
وی ادامه داد: پس از دفاع لاریجانی از پایان نامه‌اش، اساتید مربوط به آن ایراد گرفته و پایان نامه را نپذیرفتند. ظاهراً این اساتید فشارهای زیادی را هم به علت رد کردن پایان نامه تحمل کرده بودند.
این نماینده خاطرنشان کرد: بعد از این ماجرا، پایان نامه مردودی لاریجانی به مرکز پژوهش های مجلس بازگردانده شد و این بار علاوه بر اطلاعات موجود در این مرکز، از اطلاعات و اسناد موجود در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی هم استفاده شد تا اینکه بالاخره پایان نامه دکترای آقای علی لاریجانی پذیرفته شد.
یک نماینده دیگر مجلس نیز با اشاره به اظهارات اخیر لاریجانی درباره اینکه عاقبت به خیری فقط با اطاعت از رهبری حاصل می شود، رفتار و مواضع وی پیش و پس از برگزاری انتخابات را مورد اشاره قرار داد و گفت: با اینکه افراد معمولی جامعه هم موضع رهبری را از فرمایشات ایشان به خصوص در سفرشان به استان کردستان درک کرده بودند، اما آقای لاریجانی مسیر دیگری را رفت و هزینه زیادی به کشور و نظام تحمیل کرد.
وی با اشاره به حمایت لاریجانی از موسوی، پیش از انتخابات یادآور شد: از جلسات انتخاباتی وی و ترکیب اعضای این جلسات که بگذریم، کاری که ایشان بعد از ظهر روز اخذ رأی کرد و تلفنی به موسوی، به بهانه حتمی شدن ریاست جمهوری‌اش تبریک گفت، قابل گذشت نیست، زیرا او از جایگاه رییس یک قوه و به عنوان کسی که قاعدتاً به اطلاعات و اخبار دست اول و محرمانه دسترسی دارد، وقتی به موسوی آن هم قبل از پایان زمان رأی گیری تبریک گفت، در واقع او را دچار توهم و تشویق کرد تا مواضع فتنه انگیز و تحریک کننده بعدی را هم داشته باشد که این رفتارها باعث سلب امنیت و آسایش مردم و وارد شدن خسارات زیادی به کشور و اقتدار و حیثیت نظام شد. آیا نشست و برخاست های انتخاباتی آقای لاریجانی با کسانی که با نظام دچار تعارض و تضاد شده بودند و تشویق او به فتنه انگیزی موسوی و آشوب های خیابانی، نشانه اطاعت از رهبری است؟
این نماینده افزود: ما به خاطر بعضی مصالح درباره رفتار انتخاباتی آقای لاریجانی و جلسات و محتوای مذاکرات و مواضع علنی متناقض او سکوت کردیم، اما ای کاش وی برای چگونگی تشکیل دولت دهم تعیین تکلیف نکند.
به نظر می رسد حمله سایت حامی احمدی نژاد به لاریجانی .پیش کشیدن چگونگی اخذ مدرک او، با افزایش چالش میان اصولگرایان مجلس و محمود احمدی نژاد در مورد ترکیب کابینه مرتبط باشد.
لازم به یاد آوری است افشای جعل مدرک تحصیلی از سوی عوضعلی کردان، وزیر کشور محمود احمدی نژاد که در نهایت به عزل او توسط مجلس منجر شد. گفته می شود کردان در کابینه تازه احمدی نژاد نیز دارای سمت بالا خواهد بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر