نگرانی از وخیم تر شدن وضع تنفسی سعید حجاریان



شبکه جنبش راه سبز (جرس): خانواده سعید حجاریان از وخیم تر شدن وضع تنفسی او خبر داده و از در خطر افتادن سلامت جسمی او ابراز نگرانی کردند.

زینب حجاریان دختر این عضو شورای مرکزی حزب مشارکت ایران اسلامی جمعه 16 مرداد به بی بی سی فارسی گفت که وجیهه مرصوصی همسر سعید حجاریان روز پنجشنبه در ملاقات متوجه شدت یافتن ناراحتی تنفسی او شده است.

به گفته زینب حجاریان مادرش،وجیهه مرصوصی،در ملاقات 12 روز پیش با حجاریان متوجه زردی پوست و ناراحتی تنفسی او شده بود و حال که بعد از دوازده روز دوباره با وی دیدار کرده، وضع مجاری تنفسی حجاریان حادتر شده است.
زینب حجاریان همچنین با اشاره به عوارض جسمی و روحی برجا مانده از ترور اسفند سال 79 سعید حجاریان به بی بی سی فارسی گفته"پدرم یک فرد بیمار و ناتوان است و هر دفعه که ملاقات داریم شاهد هستیم عوارض جدیدی را نشان می دهد.بعد به خانواده می گویند شما نباید مصاحبه کنید، باید سکوت کنید و اگر مصاحبه کنید وضع پدر بدتر می شود."



سعید حجاریان عضو شورای مرکزی حزب مشارکت و از نظریه پردازان جنبش اصلاحی ایران در سال های ریاست جمهوری محمد خاتمی است.
حجاریان روز سه شنبه 26 خرداد در منزلش از سوی ماموران امنیتی بازداشت شد و به رغم تاکید پزشکان معالجش در خصوص نیاز او به کمک های پزشکی و ادامه معالجه عوارض ناشی از ترور 22 اسفند سال 79 همچنان با حکم سعید مرتضوی در بازداشت است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر