تظاهرات معترضان در روز تحلیف محمود احمدی نژاد



از نخستین ساعت‌های بامداد روز چهارشنبه نیروهای امنیتی و انتظامی مناطق منتهی به ساختمان مجلس را با حضور پرشمار خود به کنترل درآوردند. شاهدان عینی گزارش می‌دهند که صدها پلیس ضدشورش مجهز به کلاهخود و باتوم به همراه نیروهای بسیج به جمع تظاهرکنندگانی که شعارهایی بر ضد محمود احمدی‌نژاد می‌دادند حمله کرده و سعی در متفرق نمودن آنها کردند.

در همین حال شاهدان عینی به خبرگزاری فرانس‌پرس گفته‌اند که نیروهای انتظامی و امنیتی برای پراکنده کردن تظاهرکنندگان در میدان بهارستان از گاز فلفل استفاده کرده‌اند.

یکی از این شاهدان به حضور بسیار زیاد نیروهای امنیتی و شبه‌نظامی اشاره و اضافه کرده که شماری از تظاهرکنندگان دستگیر و با خودروهای شخصی از منطقه درگیری‌ها منتقل شدند.

در چندین نقطه از خیابان جمهوری معترضان تلاش کردند که بر شمار تجمع خود بیفزایند که نیروهای انتظامی با تعقیب معترضین و پراکنده کردن آنها جلوی هر گونه تجمعی را گرفتند.

گزارش‌ها حاکی است که در این منطقه تجاری تمامی فروشگاه‌ها و مراکز خرید بسته است. تظاهرکنندگان با فریادهای «الله اکبر» و هو کردن نیروهای انتظامی سعی در اعلام حضور خود به دیگران و اعتراض به برخورد نیروهای امنیتی دارند.

تجمع‌های اعتراضی در حوالی میدان شهدا و خیابان‌های شمالی منتهی به میدان بهارستان نیز گزارش شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، تمامی خیابان‌های منتهی به میدان بهارستان بسته شده و بیش از پنج هزار نفر از نیروهای نظامی و امنیتی در این خیابان‌ها حضور دارند.

همچنین ایستگاه متروی بهارستان نیز به خاطر برگزاری این مراسم به طور موقت تعطیل شده است.RF

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر