دختر حجاریان: پدرم در یک شبه پادگان محبوس شده است

شبکه جنبش راه سبز (جرس): سعید حجاریان که بلافاصله بعد از انتخابات اخیر ریاست جمهوری دستگیر و روانه زندان شد، همکنون در یک خانه ای محقر که بی شباهت به یک محیط بسته نظامی نیست نگهداری می شود.



زینب حجاریان دختر سعید حجاریان با اعلام این خبر به "جرس" گفت: آخرین ملاقات چهارشنبه دو هفته پیش بوده و از این تاریخ به بعد به خانواده اجازه ملاقات داده نشده است. ایشان در یک خانه محقر که مشابه پاسگاههای بین راهی می باشد و در یک محیط بسته نظامی شبیه پادگان نگهداری میشوند. آخرین اخباری که از پدرم دارم مربوط به یک تماس تلفنی کوتاه است که یکشنبه شب گذشته انجام شده و با توجه به اینکه کسی از افراد خانواده ایشان را به تازگی ندیده، نگرانی در مورد وضعیت عفونت تنفّسی در ایشان همچنان وجود دارد.



زینب حجاریان ادعای مسئولین دادستانی مبنی بر وجود امکان رفت و آمد برای اعضای خانواده حجاریان به محل نگهداری آقای حجاریان را کذب محض می داند و می گوید: اصلا چنین امکانی نبوده و چون خانواده نسبت به وضع وخیم ایشان به مسئولین هشدار داده اند آنها خانواده را تحت فشار گذاشته اند و گفته اند که ملاقات نمی دهند.



وی آزادی قریب الوقوع پدرش را مرتبط با نظر دادگاه می داند و می افزاید: وکیل پدرم هیچ اطلاعی ندارند و از زمان دستگیری هیچ ملاقاتی با پدرم نداشته است. فرد ناتوان و معلولی مثل پدرم را که حتی نمیتواند به راحتی صحبت کند اصلا چه جرمی میتواند مرتکب شود که حرف از دادگاه و محاکمه او میزنند؟ این رفتارهای ضد انسانی مغایر با تمامی اصول اخلاقی، قوانین اسلامی، قانون اساسی کشور و قوانین حقوق بشر است و دل هر فرد با وجدان و آزاده ای را به درد می آورد. درخواست خانواده آزادی فوری و بی قید و شرط پدرم است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر