وارونه جلوه دادن حقیقت تا کی؟

محمود اخوان بازارده
اینجانب محمود اخوان بازارده، نماینده مجلس ششم از شهرستان لنگرود و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، در هیئت کمیسیون به سرپرستی آقای دکتر میردامادی در سفر به آلمان، همراه ایشان بودم.




به گفته ناظران سیاسی، استقبالی که آلمانی‌ها از هیئت ایرانی کردند، کم سابقه و در حد رؤسای کشورها بود. چون فکر می‌کردند برای اولین بار یک هیئت سیاسی اصلاح طلب از مجلس مستقل اصلاحات وارد کشورشان شده است. انصافا آقای دکتر میردمادی در تمام ملاقات‌ها با شایستگی تمام از مصالح و منافع کشورمان در چارچوب قانون اساسی سخن گفتند.

من که در تمام مذاکرات حضور داشتم، به یاد ندارم که طرف‌های آلمانی از موضوعات انتخابی و انتصابی بودن مسئولین ایران حرفی زده باشند، برعکس، این هیئت ما بود که به دلیل رفتار نامناسب آشوبگران در جلسه روشنفکران ایرانی که به دعوت بنیادی وابسته به حزب سبزها به آلمان رفته بودند، به آنها انتقاد کردیم.

علاوه بر انتقاد دکتر میردامادی، من هم به نماینده‌ای از حزب سبزها که در کنار من نشسته بود، متذکر شدم که شما با این کارتان پوست موز زیر پای اصلاح طلبان انداختید و باعث خوشحالی و سوء استفاده‌ی اقتدارگرایان شدید. او هم پذیرفت و گفت که اشتباه شده و ما در اداره جلسه کوتاهی کردیم.

در پایان این را هم بگویم که همه‌ی دنیا و همه ایرانیان آزاداندیش می‌دانند که تاکنون مجلسی به سرافرازی و آزادگی مجلس ششم نیامده است و جناب آقای دکتر میردامادی، سیاستمداری وارسته و مدافع آزادی و اصلاحات در چارچوب قانون اساسی بوده و همواره خواهد بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر