تعیین وقت دادگاه برای یک عضو دفتر تحکیم وحدت

سرانجام پس از گذشت 207 روز از بازداشت موقت شبنم مددزاده، نایب دبیر شورای تهران دفتر تحکیم وحدت، جلسه‌ی دادگاه این فعال دانشجویی پس از کارشکنی‌های مکرر مسئولان امنیتی، هفته‌ی آینده و در 22 امین روز شهریور ماه در شعبه ی 28 دادگاه انقلاب تهران برگزار خواهد شد.



به گزارش موج سبز آزادی، با وجود اتمام بازجویی‌های خانم مددزاده در اردیبهشت ماه و اتمام حبس انفرادی وی پس از حدود 90 روز، قاضی حداد با آزادی وی با قرار کفالت 50 میلیون تومانی مخالفت کرده و بدین ترتیب وی تا به امروز در بازداشت موقت به سر می برد.

این گزارش حاکی است، با وجود اتمام بازجویی، برخوردهای غیر انسانی و فشارها بر نایب دبیر شورای تهران ادامه داشته است؛ به طوری که در هفته‌های اخیر وی به بهداری زندان اوین منتقل شد. یکی دیگر از فشارهای روانی وارد شده بر وی، نگهداری در سوییت‌های چند نفره‌ی بند امنیتی 209، و همراهی با کسانی است که شاهد آزادی هر کدام از آنهاست که باعث به وجود آمدن ضربات روحی فراوان بر شبنم مددزاده می‌شود.

شبنم مددزاده، نایب دبیر شورای تهران دفتر تحکیم وحدت است که در روز یکم اسفند ماه 1387، در حالی که عازم جلسه‌ی شورای تهران دفتر تحکیم بود، به شکل نامعلومی توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد. برادر وی نیز که در همان روز جهت پیگیری وضعیت او به نهادهای امنیتی مراجعه کرده بود، بازداشت شد و وضعیت او نیز در هاله‌ای از ابهام است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر