ترس نهاد رهبري در دانشگاه تهران از بازگشایی دانشگاه ها و درخواست برخورد با رهبران جنبش سبز

شکبه جنبش راه سبز(جرس):مصاحبه خبرگزاري فارس با رئيس نهاد نمايندگي رهبري در دانشگاه تهران نشان دیگر ازترس از بازگشایی دانشگاه ها و سعی جناح قدرت طلب در ایجاد فضا برای دستگیری رهبران جنبش سبز بود. کلانتری در این مصاحبه اظهار کرد: براي حفظ آرامش دانشگاه‌ها، برخورد با فرماندهان، طراحان و مباشران اغتشاشات ضروري است.



ابراهيم كلانتري رئيس نهاد نمايندگي رهبري در دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس با بيان اينكه اكنون فضاي آرام و منطقي را در دانشگاه تهران و كوي دانشگاه شاهد هستيم، اظهار داشت: مطمئناً در آغاز سال تحصيلي جو رواني و برنامه‌ريزي براي به هم ريختن جو آرام دانشگاه‌ها وجود دارد كه بعيد مي‌دانم اين جو رواني بتواند فضاي دانشجويي را ملتهب كند چرا كه هوشياري دانشجويان و اساتيد دانشگاه هرگونه برنامه براي آشوب در دانشگاه را خنثي مي‌كند.


وي افزود: قاطبه دانشجويي بايد جدي‌ و همه جانبه در حوزه آموزشي و پژوهشي وارد شده و فرصت‌هاي علمي را از دست ندهند و به دور از فضاهاي ساختگي و تشنج‌‌هاي سياسي سال تحصيلي جديد را شروع كنند.
رئيس نهاد نمايندگي ولي فقيه در دانشگاه تهران با بيان اينكه آرامش جامعه در گرو برخورد با هرگونه تخلف است، تصريح كرد: برخورد با كساني كه مي‌خواهند نظام را به چالش بكشند و فضاي عمومي جامعه را متشنج كنند لازم است چراكه كه اين فرد به نظام و خون شهدا ظلم كرده و برخورد با او يك خواست عمومي است.


كلانتري اضافه كرد: همچنين با فردي كه به ظاهر خواسته از نظام طرفداري كند و جامعه را به التهاب كشيده و به عنوان دفاع از نظام دانشجويان بسيجي، نخبه و بي‌گناه ما را مورد ضربه و شتم قرار داده‌ است، نيز بايد برخورد شود چراكه هر دو گروه نظام را به چالش كشيده و تشنج به وجود آوردند بنابراين اين برخورد قانوني براي فضاي دانشگاه مفيد بوده و جلوي التهاب را مي‌گيرد.


كلانتري در پايان تاكيد كرد: همان‌طور كه ‌ رهبري در ديدار با اساتيد و دانشجويان نيز تاكيد كردند بايد با هر متخلف و قانون شكني برخورد شود چراكه همين شبهات و قانون‌شكني‌ها مقدمه التهاب مي‌شود لذا برخورد با فرماندهان، طراحان و مباشران اغتشاش در هر گروهي بايد انجام گيرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر