پشت پرده مصاحبه جواد امام با بیست و سی چه گذشت؟

جزئیاتی تازه از فشارهای وارده بر خانواده جواد امام برای انکار ربوده شدن فرزندشان


هفته پیش سایت نوروز گزارشی کامل از نحوه ربودن و برخوردهای شنیع با دختر ۱۸ ساله عضو زندانی سازمان مجاهدین، منتشر کرد. پس از آن خبر بود که ماجرای ربودن عاطفه امام، جنجال خبری گسترده‌ای در چند روز اخیر به راه انداخت و بدنه‌ مذهبی جریان محافظه کار هم واکنشهایی را نسبت به این مسئله از خود نشان داد. در پی این فشارها ستاد کودتا برای سرپوش گذاشتن بر این اقدام وحشیانه دست به اعمالی به مراتب بدتر و غیراخلاقی تر و دور از انسانیت زد. در همین اثنا، سایت نوروز که مورد حمله شدید قرار گرفته بود از کار افتاد و از شرح ادامه این ماجرا باز ماند تا اینکه جمعه شب جواد امام عضو تازه آزاد شده سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی با حضور در برنامه بیست و سی اعلام کرد ماجرای ربودن و بلاهای رفته بر دخترش ساخته و پرداخته ذهن دخترش بوده و در عمل چنین اتفاقی نیافته است، البته پیش از این نیز به فاصله یک روز همسر جواد امام هم طی نامه‌ای، اظهاراتی مشابه همین مسائل را در مورد دخترش مطرح کرد. از آنجا که سایت نوروز همچنان تحت حمله است و امکان افشای ادامه پروژه منحوس کودتاگران در ربودن یک دختر ۱۸ ساله و تحت فشار قرار دادن خانواده وی برای انکار ماجرا را ندارد، موج سبز آزادی، گزارش تهیه شده توسط نوروز را در ادامه می‌آورد تا بر همگان روشن شود، عمله دولت کودتا چگونه و تحت چه شرایطی خانواده امام را وادار به انکار ربودن دخترشان کردند:




نوروز: بگذارید با هم مرور کنیم اصل ماجرا چه بوده است؟ چگونه یک خانواده حاضر شده است در خصوص فرزند خود اینگونه بی‌رحمانه از کلماتی چون مشکلات روحی و ... استفاده کند؟ چگونه عضو ارشد یک حزب اصلاح‌طلب که در زندان کلمه‌ای بر علیه عقایدش بر زبان نرانده بود و اعتراف نکرده بود حاضر شده است در مقابل دوربین‌های کثیف‌ترین برنامه تلویزیونی دولت کودتا بنشیند و مصاحبه کند؟ چگونه است که تنها شاهدی که عاطفه امام را با مانتو پاره و مقنعه تکه شده در بهشت زهرا یافته 24 ساعت پیش از انتشار نامه همسر جواد امام بازداشت می‌‌شود تا هیچ کسی را ندای تکذیب نباشد؟ و چگونه می‌توان همه آن مشاهدات و مستندات مربوط به ربودن عاطفه امام را انکار کرد و ماجرا را منکر شد؟

و اما ماجرای آن نامه و این مصاحبه چیست و چرا و چگونه این اتفاق افتاده است؟

یک هفته مانده به آزادی جواد امام از زندان ماموران امنیتی فشار بیش از حدی را به خانواده و همسر جواد امام برای تکذیب جریان ربودن عاطفه امام وارد می‌کنند که خانواده امام برای مدتی مخفی می‌شوند و از دسترس خارج می‌گردند اما در نهایت ماموران امنیتی موفق می‌شوند عاطفه امام و مادرش را مجبور کنند که برای چند جلسه به اداره اماکن تهران ببرند.

از فحوای اتفاقات رخ داده در اداره اماکن اطلاعات دقیقی در دست نیست اما براساس اطلاعات موثق در این احضارهای غیررسمی همسر جواد امام و عاطفه امام با جواد امام رو در رو می‌شوند و در آنجا به آنان گفته می‌شود که شرط آزادی جواد امام اعلام دروغ بودن کل ماجرای ربودن عاطفه و ساختگی بودن این مسئله است.

در نهایت با فشارهای وارد شده و تهدید به دستگیری خانواده و بستگان امام آنان زیر بار می‌روند که پس از آزادی جواد امام به صورتی‌که مشخص نباشد تحت فشار هستند اقدام به تکذیب کل این ماجرا کنند و دختر خود را متهم به خیال‌پردازی و غیره نمایند.

نکته جالب اینجاست که در این مسئله تنها شاهدی که عاطفه امام را در بهشت زهرا و در کنار قبرهای خالی یافته و او را به کلانتری مستقر در مرقد حضرت امام (ره) برده و صورتجلسه را در آنجا پر می نماید دقیقا 24 ساعت پیش از انتشار نامه همسر جواد امام و برای اینکه کسی نباشد که کلیت این ماجرا و سناریو را برملا نماید بازداشت می شود تا کودتا‌گران و ربایندگان سرپوشی بر پروژه کثیف شان بگذارند.

اما در این میان نکته ای که به وضوح روشن شده است نقش بسیار روشن و شفاف اداره اماکن نیروی انتظامی در ربودن یک دختر 18 ساله و شکنجه کردن او و هتک حرمت و چادر از سر کشیدن و بی حجاب کردن او موقع بازجویی است. امروز سعی دارند با انواع ترفندها و حقه های کثیف و غیراخلاقی صورت مسئله را پاک نمایند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر