ادعای آزادی تمام دانشجویان بازداشت شده دانشگاه اصفهان

شبکه جنبش راه سبز (جرس): رييس دانشگاه صنعتي اصفهان گفت« پرونده دانشجوياني که درحوادث اخير مرتکب تخلفات انضباطي شده‌اند از طريق کميته انضباطي دانشگاه بررسي اما به تخلفات دانشجوياني كه به اموال عمومي دانشگاه صنعتي اصفهان خسارت وارد کرده‌اند در قوه قضاييه رسيدگي خواهد شد.»


غلامرضا قرباني با بيان اينكه پس از اين حوادث، تا حدودي بازسازي‌هاي جزئي صورت گرفته است، گفت: بازسازي و مرمت تالار اجتماعات دانشگاه صنعتي اصفهان كه در حوادث بعد از انتخابات دچار خسارت شده است،‌ در توان مالي اين دانشگاه نيست. در حوادث اخير در مجموع حدود 25 ميليارد ريال به تالار اجتماعات دانشگاه خسارت وارد شد.


وي افزود: با توجه به كمبود بودجه، حدود دو ماه پيش درخواست تسهيلاتي را براي بازسازي دانشگاه به هيات دولت و استانداري ارائه کرديم و همچنان منتظر پاسخ مسئولان هستيم.


غلامرضا قربانی همچنين درباره دانشجويان بازداشت شده دانشگاه صنعتي اصفهان، گفت: در حوادث پس از انتخابات حدود 40 نفر از دانشجويان اين دانشگاه بازداشت و همگي هم اكنون آزاد شده‌اند.


این اظهارات رییس دانشگاه اصفهان در حالی است که او پیش از این در 11 مردادماه نیز با اعلام این که همه دانشجویان بازداشت شده این دانشگاه آزاد شده اند گفته بود« با پیگیریهای انجام شده تمامی دانشجویان آزاد شده اند و در حال حاضر هیج کدام از دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان به دلیل شرکت در حوادث اخیر در بازداشت نیستند.»


علیرضا قربانی همچنین درحالی امروز از آزادی همه 40 دانشجوی بازداشت شده خبر می دهد که در همان زمان تاکید کرده بود« از آنجا که این دانشجویان در مراحل مختلفی بازداشت شده اند تعداد دقیق آنها مشخص نیست اما حداکثر 30 نفر بودند.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر