حضور مردم در روز قدس موهبتي الهي است

امید سبز:



از اول هم مشخص بود كه به مجلس تحت انقياد ولايت مطلقه فقيه نمي توان اميد بست. اكنون كه دولت كودتا با توصيه هاي ولايت مطلقه فقيه از مجلس راي اعتماد گرفته آيا منطقي است به قوه قضاييه اميد بست تا جنايتكاران بازداشتگاههاي غيرقانوني را محاكمه نمايد؟ آيا ولايت مطلقه فقيه به قاضي محاكمه براي تخفيف در مجازات توصيه نخواهد كرد؟ بهتر نيست به مجلس خبرگان اميد بنديم تا عملكرد ولايت مطلقه فقيه را بررسي نمايد؟ اكثريت مجلس خبرگان با آقاي هاشمي رفسنجاني همراه اند .



مجلس خبرگان مي تواند خارج از سيطره ولايت مطلقه فقيه در راه استيفاي حقوق مردم اقدامي انجام دهد و مرهمي بر زخمهاي ايرانيان بگذارد . نمازجمعه روز قدس به امامت آقاي هاشمي رفسنجاني فرصتي استشنايي است تا مردم با حضورشان پي گير ي حقوق مصرح در قانون اساسي را از آقاي هاشمي رفسنجاني بخواهند تا در جلسه خبرگان كه پس از ماه رمضان تشكيل مي شود به بررسي عملكرد ولايت فقيه بپردازد . حضور مردم در نمازجمعه يادآوري است به مجس خبرگان تا به وظايف قانوني خويش عمل نمايد. همچنين راهپيمايي روز قدس فرصتي است استثنايي براي حضور مردم معترض به تقلب در انتخابات كه اجازه راهپيمايي بدانها داده نشده. حضور با شكوه مردم ، وزن كشي سياسي جامعه را رقم خواهد زد. اتهاماتي كه فرمانده سپاه بر آقايان خاتمي و موسوي وارد نمود مبني بر اينكه قصد خلع ولايت مطلقه فقيه را دارند مي تواند اقدامي باشد در جهت پيشگيري از بررسي عملكرد ولايت مطلقه فقيه در مجلس خبرگان.




با تشريح اهميت حضور مردم در نمازجمعه و راهپيمايي روز قدس اين روز را به موهبتي الهي بدل كنيم تا مجلس خبرگان به رياست آقاي هاشمي رفسنجاني بتواند در جهت استيفاي حقوق مردم حركتي كند. هر چند محاكمه جنايتكاران بازداشتگاههاي غير قانوني مرهم كوچكي برشكنجه هاي جوانان حبس كشيده خواهد بود ، زنهار كه اين اقدام غفلت از روز قدس را بوجود آورد و خون شهدا را پايمال سازد.




مردم ايران سالها در روز قدس براي مظلوميت ملت فلسطين شعار دادند اين بار مظلوميت خويش را در روز قدس فرياد مي زنند. تيرماه 78 پس از حمله به كوي دانشگاه تهران ، شعار دانشجوياني كه در محدوده چهار راه ولي عصر تظاهرات مي كردند اين بود: مردم چرا نشستين ايران شده فلسطين.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر