شما بگویید سبزها شب‌های احیا کجا بروند؟

دقایقی پیش ششمین خبرنامه ویژه «موج سبز آزادی» ارسال شد. در این خبرنامه از عموم علاقه‌مندان خواسته‌ایم به «فراخوان جمع‌آوری اطلاعات محافل معنوی سبز» پاسخ بدهند و در شناسایی محافل معنوی سبز یا غیر سیاسی شهرهای مختلف که در آنها معنویت ابراز دست قدرت نمی‌شود، مشارکت کنند. اکنون این فراخوان را در سایت نیز منتشر می‌کنیم و از همه فعالان دنیای مجازی و علاقه‌مندان پیگیر فعالیت‌های حرکت سبز می‌خواهیم در این امر مهم، کمک‌کار باشند.



خبرنامه‌های نامنظم «موج سبز آزادی» که اکنون ششمین شماره‌ی آن با عنوان «ویژه‌ی فراخوان جمع آوری اطلاعات محافل معنوی سبز» برای اعضای گروه ارسال شده، غیر از خبرنامه‌های نیم‌روزی است که اعضای گروه اینترنتی «موج سبز آزادی» هر 12 ساعت یک بار به صورت فایل PDF دریافت می‌کنند.

اگر تاکنون در این گروه ما عضو نشده‌اید و مایلید اخبار «موج سبز آزادی» را هر صبح و عصر به طور کامل در میل‌باکس خود داشته باشید، کافی است یک ایمیل برای آدرس زیر ارسال کنید:
mowjcampnews+subscribe@googlegroups.com

خبرنامه‌ی نامنظم شماره شش به «فراخوان جمع‌آوری اطلاعات محافل معنوی سبز» اختصاص دارد. بر اساس این فراخوان، از همه‌ی سبزها دعوت کرده‌ایم محافل معنوی سبز یا غیر سیاسی را که می‌شناسند و می‌توانند به عنوان جایی که در آن نیاز معنوی‌شان ابزار دست قدرت نمی‌شود، در آن شرکت کنند، به «موج سبز آزادی» معرفی کنند تا این فهرست تکمیل شود و قبل از شب‌های احیا اطلاع‌رسانی کنیم.

شناسایی این محافل و مجالس، نیاز بسیاری از ماست که عادت کرده‌ایم شب‌های احیا را در خانه ننشینیم و برای عبادت و شب‌زنده‌داری به مساجد و حسینیه‌ها و ... برویم. اما از وابستگی برخی مداحان و روحانیان به قدرت و سوء استفاده‌هایی که از اعتقادات و گرایش‌های مذهبی صورت می‌گیرد نیز خسته شده‌ایم.

از این رو همه‌ی ما باید در تهیه‌ی چنین فهرستی مشارکت کنیم. البته در این فهرست باید تا حد امکان در شهرهای مختلف، جلساتی معرفی شوند و تعداد آنها نیز آنقدر زیاد باشد که امکان برخورد عوامل دولت کودتا با آنها منتفی شود.

چون فرصت برای چنین کاری بسیار کم است، از همه‌ی دوستان و مخاطبان می‌خواهیم: نه فقط خود در گردآوری این اطلاعات مشارکت کنید، بلکه این فراخوان را برای دیگر دوستانتان نیز بفرستید و آنها را برای به اشتراک گذاشتن و معرفی محافل معنوی سبز و مستقل از دولت، تشویق کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر